مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا

عواملی که همیشه در یک پروزه طراحی و دکوراسیون می توانند نقش بسیار تایین کننده ای داشته باشند جدا از نوع متریال های به کار رفته موارد ی همچون رنگ و نور می باشند . بله بارها نیز به این موضوع اشاره داشته ایم که نور و رنگ هر دو چشمان انسان را براحتی فریب می دهند و یک طراح حرفه ای با توجه به این خاصیت باید به نحوی حرفه ای و دقیق بتوانید در پروزه طراحی داخلی ویلا از این دو عامل استفاده کرده تا در نهایت بتواند طرحی منحصر به فرد را ارائه دهد. البته نوع متریال نیز می تواند تاثیر گذار باشد اما جالب است بدانید اگر محیط ما نور مناسب و رنگ امیزی همگونی نداشته باشد متریال های استفاده شده هر چقدر هم که گران قیمت و لوکس باشند نمی توانند انطور که می بایست نما و جلوه خود را بروز دهند.پس قبل از هر چیز باید به این دو عامل توجه ویزه ای داشت.


آرک مایان با سال ها تجربه حرفه ای در زمینه انواع طراحی و دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما متقاضیان عزیز می باشد. در زمینه طراحی داخلی برای ویلا ما با در نظر گرفتن آخرین متدهای روز دنیا و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال ها موجود تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در نهایت برای شما طرحی بسیار شیک و منحصر به فرد ایجاد نماییم.شما می تواند تمام خواسته های خود را به ما بگویید و ما نیز با در نظر گرفتن کلیه جوانب سعی خواهیم کرد تا انجا که میسر باشد با حفظ تمام اصول زیبایی شناسی و طراحی خواسته های شما را برای طراحی داخلی ویلا پیاده سازی نماییم.


مهمترین تفاوت کارهای آرک مایان با سایر رقبا در این است که ما همیشه سعی کرده ایم تا کاری متفاوت را به مشتری ارائه دهیم.شما با ما می توانید از این پس هم متفاوت تر و هم منحصر به فرد تر باشید.ما هیچ گاه سعی نکرده ایم تا طرحی که قرار است به مشتری ارائه دهیم را از دیگر طرح های موجود کپی برداری کنیم و معتقد هستیم کارهایی که باید به متقاضیان ارائه دهیم باید از هر نظر منحصر به فرد و تک باشد.


در مجموعه آرک مایان سعی کرده ایم تا از تمامی تخصص ها بهترین افراد را گرد هم اوریم و در زمان اجرای هر پروزه به بهترین شکل ممکن به تمامی جزییات ان رسیدگی کنیم. بله ما معتقد هستیم که همین جزییات هستند که در اخر خود را نمایان خواهند کرد و طرحی منحصر به فرد را خلق می نمایند.می توانید به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه نمایید و از آخرین پروژه هایی که در زمینه طراحی داخلی به انجام رسانده ایم بازدید نمایید.دو خصوصیت ویزه در تمامی کارهای ما به خوبی نمایان است :


-منحصر بودن در طراحی


-متمایز در نحوه اجرا


بله ما معتقد هستیم که هر طرح باید برای خود حرفی تازه برای گفتن داشته باشد و تا کنون به خود اجازه نداده ایم که بخواهیم کاری تکرای و کپی را به مشتری پیشنهاد کنیم.پروژه های طراحی داخلی ویلای مدرن معمولا به دلیل بزرگ بودن مساحت کاری دارای جنبه های مختلفی می توانند باشند. برای هر بخش می توان طرحی خاص و منحصر به فرد و متناسب با ان را در نظر گرفت. بخش وروردی ساختمان -حیاط-سالن پذیرایی-و… دیگر بخش ها.


البته این مهم است که ویلایی که قرار است کار کنیم در کدام منطقه آب و هوایی باشد .اگر قرار است این پروزه در شمال کشور انجام شود به دلیل میزان رطوبت و دیگر عوامل محیطی می بایست حتما از متریال ی استفاده شود که در طول زمان دچار پوسیدگی نشود. دقت کردن به این موارد و رعایت تمامی اصول حرفه ای در زمان اجرای یک پروزه مربوط به طراحی داخلی ویلا تنها از پس گروهی مجرب و با تجربه بر می آید.


ما با استفاده از آخرین تکنولوژهای نور پردازی و با استفاده از علم فنگ شویی و روانشناسی رنگ ها تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت برای ویلای شما طرحی بسیار شیک و خاص را خلق نماییم.اگر به طرح های قدیمی علاقه مند هستید و در عین حال دوست دارید تا از تکنولوژی های روز نیز در طراحی داخلی ویلا شما استفاده شود می توانیم با ظرافتی خاص تلفیقی از طرح های قدیمی و سنتی و و طرح های مدرن را برای شما ایجاد نماییم.


عوامل مختلفی می توانند از ایجاد یک طرح و نقش برای ویلای شما تاثیر گذار باشند. مثلا میزان وسعت و شکل ظاهری بنای شما می تواند عامل مهمی در انتخاب طرح نهایی باشد. در نهایت همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم در قدم اول سعی خواهیم کرد تا ابتدا تمام آنچه که مشتری در ذهن خود می پروراند را مطلع شده و سپس تا جایی که به استانداردهای یک طرح آسیبی وارد نشود انها را قدم به قدم در طرح پیاده سازی نماییم.می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه همین الان با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۴۵۷۴۹ تماس حاصل فرمایید.


گاهی اوقات رعایت نکاتی بسیار کوچک می تواند تاثیری بسیار بزرگ در شکل نهایی طرح و پروزه شما بگذارد.مثلا به عنوان نمونه در یک اتاق هیچ چیز نمی تواند به انازه داشتن پرده ای شیک و جذاب به نما و جلوه اتاقتان کمک کند.و یا در یک اتاق پذیرایی داشتن یک نقطه کانونی درست و نحوه چیدمان صحیحی به دور ان می تواند نظمی خاص را به محیط آنجا بدهد. و…. از این قببیل موارد زیاد هستند و تنها طراحی مجرب و دکوراتوری حرفه ای می تواند در طول مسیر اجرای پروزه این نکات را به خوبی و در جای خود اجرا نماید.برای اتاق خواب های ویلای شما نیز طرحی خاص در نظر گرفته ایم. ما به بهترین شکل ممکن دکوراسیون اتاق خواب را برای شما انجام خواهیم داد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده